سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بر دانشجوست که نفسش را به جستجوی دانش عادت دهد و از فرا گرفتن آن ملول نگردد و آنچه را فرا گرفته بسیار نشمارد . [امام علی علیه السلام]
به نام خدا

رادیو جوان ستاره دار میشود

"سه ستاره" عنوان برنامه ای جدید از گروه جوان، ورزش و تفریحات شبکه جوان است که پنج شنبه ها از ساعت 16 تا 20 به گویندگی وحید رونقی و تهیه کنندگی حامد مرادیان روی آنتن میرود
به گزارش روابط عمومی رادیو جوان، این برنامه روز پنج شنبه یکم تیر ماه میزبان کامبیز دیرباز بازیگر سینما، علی لهراسبی خواننده و علیرضا دهقان نماینده مجلس هشتم و گوینده خبر ورزشی سابق صداوسیما خواهد بود.

نظریه محمود عراقی: هنوز یک روز مانده به پخش اولین قسمت این برنامه میشود پیش بینی کرد این برنامه برای سه یا چهار هفته از جذابیت ویژه ای برخوردار باشد، در این برنامه که پیش بینی میشود هدف از آن گفتگو با ستاره های کشور مان باشد به نظر میرسد در جنبه های مختلف و مسایل متنوع با این ستاره ها به گفتگو بنشینند و خیلی خوب میشد این نشست رادیویی سه جانبه هم برقرار شودر یک سو شنونده ها و در یک سو مهمانها و در یک سو مجری و عوامل برنامه قرار بگیرند ، به هر حال با توجه به گروهی که این برنامه را بر عهده دارند(ورزش و تفریحات) و گوینده پر انرژی آن و سردبیر با استعداد و شاد اقای مرادیان میشود پیش بینی کرد این برنامه از هیجان و شور و نشاط برخوردار باشد اما از طرف دیگر وقتی به مدت زمان چهار ساعته پخش این برنامه نگاه میکنیم نمیتوان تصور کرد که این برنامه برای بیش از سه ماه قابلیت داشته باشد و از طرفی وقتی با کنداکتور پخش جدید شبکه جوان که تقریبا برای تابستان 91 با برنامه های 30 تا 45 دقیقه ای طراحی شده اند (هرچند هنوز به صورت دقیق مشخص نشده است) مقایسه ای میکنیم و از طرفی چون در ماه اینده ماه مبارک رمضان را در پیش رو داریم و کنداکتور این شبکه تحت تاثیر برنامه های این ماه قرار میگیرد اصلا نمیتوان تصور کرد این برنامه مخصوصا در این ساعت پخش بتواند برای بیش از یک ماه (چهار هفته مداوم) پخش شود و به ناچار یا پخش نخواهد شد یا زمان پخش برنامه تغییر خواهد کرد و یا این که از زمان برنامه کاسته میشود و در نهایت با نگاهی دیگر میشود نتیجه گرفت که یک برنامه چهار ساعته رادیویی حتی با داشتن نیروهای کاردان هیچ وقت نمیتواند شنونده های زیادی( بجز شنونده های خاص و شنونده های اصیل رادیو) را جذب خودش بکند و چهار ساعت پای یک رادیو نگه دارد.
در حالت کلی من به عنوان شنونده به آینده این برنامه هرچند متنوع و شاد نمیتوانیم خوش بین باشیم.

دسته بندی: رادیو جوان ، تحلیل یک برنامه رادیویی ، کنداکتور تابستان 91

مطالب مرتبط: تغییر کنداکتور شبکه جوان در تابستان 1391 ، کافه رادیو ، www.javanefestival.ir ، فرکانس رادیو جوان در سراسر ایران ، ویژه برنامه های رادیو جوان در نوروز91 ، جدول پخش برنامه های رادیو جوان در اسفند ماه 90 ، کنداکتور برنامه های رادیو جوان89



نظرات دیگران: نظر محمود عراقی ::: چهارشنبه 91/3/31::: ساعت 1:1 عصر

سفر به رادیو جوان یا تجربه شیرین یک احساس  جشنواره جوانه

هماهنگ شدیم برای حضور در نشست صمیمانه عوامل و شنوندگان شبکه محبوب جوان تا در روز 28 خرداد ماه در تالار کنفرانس معاونت صدا در ساختمان شهدای رادیو شرکت کنیم ، ابتدا تصمیم داشتم با خودروی شخصی در این نشست حضور پیدا بکنم اما بنا به شرایطی که داشتم هر روز یک تصمیمی حاصل شد تا این که تصمیم گرفتم با قطار مسافرت کنم.
وسایل نقلیه عمومی نیاز چیز خوبی نیستند
برای مسافرت با قطار دو دلیل داشتم اول این که تا به امروز که بیست و چند سال از خدا عمر گرفته ام پیش نیامده بود که برای یک سفر بین شهری از وسیله نقلیه عمومی استفاده کنم، همیشه با خودروی شخصی این سفرها را انجام میدادم برای همین تصمیم گرفتم علاوه بر تجربه حضور در رادیو، تجربه سفر با قطار را هم در صفحه ای از روزنامه زندگی ثبت کنم و این کار را کردم که نتیجه زیاد خوش آیند نبود!
ما تهران ندیده نیستیم
دومین دلیل هم این بود که من در داخل شهر تهران هم پیش نیامده بود که سوار اتوبوس شوم و به عبارتی با مردم تهران دقایقی همسفر بشوم! پیاده روی در پیاده رو و خیابانهای تهران و سوار بر اتوبوس شدن هم خوب بود نکات مثبت و منفی متعددی پشت سر هم توجهم را جلب میکرد انگار که اصلا تهران ندیده بودم خوشحالم که چنین تجربه ای در خلال سفر به رادیو حاصل شد، علت این که تا به حال نتوانسته بودم سوار قطار و اتوبوس بشوم و در خیابانها پیاده روی کنم به این خاطر بود که تمامی سفرهایی که انجام میدادم بدون استثنا با خودروی شخصی انجام میشد و حس دیگری نسبت به تجربه این روز را همیشه داشتم به هر حال انیبار تصمیم داشتم که برنامه ریزی داشته باشم تا بتوانم به هر قیمتی که شده از وقت شریف بکاهم و چنین تجربه ای داشته باشم که این کار را هم کردم.
با مجتبی حسنی همسفر میشویم
برای نشست روز 28 خرداد هماهنگ شده بودم تا پسردایی هم که از شنونده های خاموش شبکه است در این مراسم باشد تا ایشان هم بعضی چیزها را تجربه کنند بعد از کلی ماجرا ها دقیقا ساعت 9:30 از حراست خیلی راحت وارد ساختمان شهدا شدیم ابتدا فکر میکردیم که نشست ما در سالن همایشهای صدا و سیما برگزار میشود و خواستیم حرکت کنیم به سالن همایشهای صدا و سیما که جناب سردبیر جوان مجتبی حسنی را دیدیم و بعد از احوال پرسی در یک مینی بوس همراه شدیم و رفتیم به آن سالن که تقریبا سالن خوبی بود ولی خبری از شنونده ها نبود. 

ادامه مطلب...

نظرات دیگران: نظر محمود عراقی ::: چهارشنبه 91/3/31::: ساعت 11:3 صبح

سفر به رادیو جوان 5

فکر نمیکردم به این زودی برگردم رادیو  حداقل فکر میکردم باید تا اختتامیه جشنواره دوم جوانه صبر کنم ولی گاهی وقت ها بعضی چیزها خود به خود رو به راه میشوند.

چند سوال داشتم که به جوابهاشون نرسیدم و همینطور بی جواب دارم میرم.

بر میگردم میگم. شاید واقعا ایران فقط تهران نشود.(خیال پردازی های رادیویی محمود عراقی)

امضا: محمود عراقی



نظرات دیگران: نظر محمود عراقی ::: شنبه 91/3/27::: ساعت 6:53 عصر

و باز تغییرات جدید در شبکه رادیویی جوان!

www.javanefestival.ir

شعار تغییر بعضی رئیس جمهورها در بعضی کشورها به نحو احسن اجرا میشود آنقدر خوب اجرا میشود که آن رئیس جمهوری که شعار تغییر می داد به ذهن خودش هم نمیرسید واژه تغییر اینقدر ها هم قابلیت داشته باشد!
   از اول تیرماه سال 1391 بر اساس نیازمندی های دوره ای و فصلی جدول پخش برنامه های شبکه جوان دستخوش تغییر خواهد شد تغییراتی که در شبکه جوان به صورت دوره ای طراحی و عملیاتی میشود و هدف و محورهای برنامه سازی و نیروی انسانی را در یک طرف تحت تاثیر قرار میدهد و در طرف دیگر تاثیر حاصل شده را مخاطب و شنونده این شبکه به اجبار متحمل می شود.
با این توصیف تغییرات آتی که از بهار امسال با حذف بعضی برنامه ها آغاز شده بود از اول تیرماه این کار ادامه خواهد یافت و بعضی برنامه ها طبق نیازمندی فصلی دچار تغییر و تحول خواهند شد تغییراتی که بیشتر در ساعت و روز پخش برنامه ها انجام خواهد شد به صورتی که طول مدت پخش بسیاری از برنامه ها کم خواهند شد و جای خالی موجود در کنداکتور را با برنامه های یک ماهه پر خواهند کرد، برنامه هایی که از همین الان میشود پیش بینی کرد زیاد نمیتوانند به دلایلی چون گذرا بودن، برنامه های موفقی در جذب شنونده باشند هر چند به خاطر قرار گرفتن ماه مبارک رمضان در تابستان امسال این شبکه هم از برکات این ماه بی نصیب نخواهد ماند و ویژه برنامه های این شبکه در این ماه تقریبا مثل هر سال از تنوع ایتم ها و کثرت شنونده و محتوای قوی برخوردار بوده است و شاید مثل برنامه های سالهای قبل از طولانی ترین برنامه های شبکه از نظر مدت زمان پخش خواهند بود، به هر حال انچه که بدیهی است فشرده شدن برنامه های قبلی در یک محدوده ساعت فقط به این خاطر بوده است که چند برنامه جدید یا چند ویژه برنامه به زور در کنداکتور 20 ساعت زنده شبکه جای بگیرد.
با اجرایی شدن کنداکتور جدید یک ربع ساعت(15 دقیقه) از برنامه هایی مثل جوانی دربست، کافه رادیو، ایستگاه ورزش کسر شده و برنامه هایی مثل با من حرف بزن، چهار چهار دو ، دوشنبه شب با شما ، خط پایان ، یک سبد ترانه و تازه به تازه نو به نو حداکثر در نیم ساعت پخش خواهند شد!

ادامه مطلب...

نظرات دیگران: نظر محمود عراقی ::: جمعه 91/3/26::: ساعت 12:41 صبح

میز جوانه ها در شبکه جوان 

جشنواره جوانه

در تابستان امسال میز جوانه ها در کافه رادیو ایجاد میشود
میز جوانه ها از اول تیر ماه تا اخر تابستان در برنامه کافه رادیو ایجاد می شود و قرار است در این میز خاص آثار صوتی شنونده هایی که در جشنواره اول جوانه شرکت کرده اند پخش شود.
پیش بینی میشود حدود 90 اثر صوتی شنونده های این شبکه رادیویی که به جشنواره اول جوانه اثری ارسال کرده اند پخش شود و این میز تا روز 20 شهریورماه دایر باشد .
خاطر نان می شوم برنامه کافه رادیو کاری است از گروه جوان و فرهنگ شبکه رادیویی جوان که همه روزه بجز پنجشنبه و جمعه ها از ساعت 14:30 به مدت یک ساعت به صورت زنده به گویندگی مهران دوستی پخش میشود.

دسته بندی: رادیو ، رسانه

مطالب مرتبط: www.javanefestival.ir برنامه نفس عمیق ، چهل تکه ، رادیو جوان پولدار شده است! ، دوشنبه ها با شما ، برنامه با من حرف بزن ، پاتوق شبانه 



نظرات دیگران: نظر محمود عراقی ::: چهارشنبه 91/3/24::: ساعت 3:39 عصر

جمعمان دوباره جمع می شود!

جشنواره جوانه

رادیو جوان اولین نشست سراسری مخاطبان رادیو را برای تعامل بیشتر جوانان و حضور بیشتر آنان در کارهای اجرایی جشنواره جوانه برگزار خواهد کرد.
یدالله گودرزی مسئول کمیته تبلیغات جشنواره در این خصوص گفت: از بین جوانان و شنوندگان علاقه مند افرادی انتخاب شده اند که در امور اجرایی جشنواره شرکت داشته باشند.
او در ارتباط با نحوه انتخاب این شنوندگان برای شرکت در نشست تصریح کرد: در دوره قبلی جشنواره تعدادی از این جوانان با توجه به اعلام خودشان شناسایی شده اند و ما نیز بر اساس شناختی که از آنهاداریم با اولویت پویایی، تحرک و فعالیتشان تعدادی را انتخاب کرده ایم.
او ادامه داد: علاوه بر دعوت نامه ای که از سوی ما برای شنوندگان ارسال شده است افراد علاقه مندی که فکر می کنند می توانند در این زمینه با ما همکاری داشته باشند با امکانی که در سایت جشنواره به نشانی http://www.javanefestival.ir قرار داده شده است می توانند علاقه مندی خودشان را به ما اطلاع دهند تا برای همکاری با آنهاتماس بگیریم.
گودرزی افزود: در این نشست وظایف افراد و نحوه همکاری با آنها را تبیین خواهیم کرد.
او گفت: با توجه به حضور فعال و بسیار خوبی که جوانان شهرستانی با ما داشتند لذا افراد زیادی را هم از شهرستانها انتخاب نموده ایم. رادیو جوان رسانه محبوب جوانان است و خیلی ها حتی ارتباط احساسی با آن دارند لذا این امکان برای آنها ایجاد شده است تا بتوانند با رسانه مورد علاقه خود ارتباط بیشتری را داشته باشند.
او هدف از برگزاری این نشست را ارتباط بیش از پیش با مخاطب عنوان کرد و افزود: شعار شبکه این است که ایران فقط تهران نیست لذا در راستای تحقق این شعار و با توجه به اینکه مخاطبان همواره در کارهای جمعی کمک حال ما بوده اند فکر می کنم در این دوره نیز حضور شنوندگان در کنار ما برای انجام امور اجرایی مکمل کارجشنواره باشد.
او اذعان کرد: مشارکت شنوندگان با ما باعث موفق تر عمل کردن جشنواره خواهد بود.
نشست سراسری مخاطبان رادیو جوان روز یک شنبه 28 خرداد ماه در تالار کنفرانس معاونت صدا در ساختمان شهدای رادیو برگزار خواهد شد.

منبع: سایت دومین جشنواره جوان و رادیو (جوانه) رادیو جوان

دسته بندی: رادیو جوان ، اطلاع رسانی

مطالب مرتبط: نظر سنجی ، www.javanefestival.ir ، دومین جشنواره جوان و رادیو (جوانه) ، در جشنواره جوانه جمعمان جمع می شود



نظرات دیگران: نظر محمود عراقی ::: سه شنبه 91/3/23::: ساعت 11:34 عصر

شی نورانی در آسمان میانه

دیروز حوالی ساعت 10 شب مثل اتفاقی که در خیلی از شهر ها و کشور ها افتاده بود ، یک شی نورانی اسمان شهر ما را هم درخشان کرد!
آنچه که در شهر ما روئیت شده یک نقطه نورانی بود که نهایتا تبدیل به یک غبار نورانی قیف مانند شده بود .
این تقریبا توضیحاتی بود که مردم یا با چشم دیده بودند یا از دیگران شنیده بودند و برای خودشان تعریف میکردند

 اما خبرگزاری های مختلف و اخبار تلوزیون گفتند که این شی نورانی حاصل ازمایش موشک قاره پیمای روسیه بود و در بسیاری از کشور ها و شهرهای داخلی دیده شده است.
به هر حال من به شخصه با اصل قضیه زیاد کاری ندارم و این متن را نوشتم تا در حافظه تاریخی شیکه مجازی جهانی اینترنت ثبت شود و آیندگان بندانند که من هم شاهد آن حادثه ی جالب استرس زا بوده ام!

ارتباط شی نورانی با رادیو
دیروز این شی نورانی را دیدیم و امروز به بد قدمی آن شی کلا رادیو مون تعطیل شد حال چرا رادیوی ما بعد از آن حادثه قهر کرده برای خودم جای بسی سوال است.

آسمان ما آزمایشگاه شما نیست!این یک اخطار است.
اما سوالی دیگر که هنوز جوابی بهش نتوانسته ام پیدا کنم این است که فعلا روسیه اعلام کرده است که داشت موشکی را آزمایش میکرد و این اصلا به ما ربطی ندارد که موشک را برای چه و چرا ازمایش میکرده فقط چیزی که اینجا ذهن مرا مشغول ساخته این است که چرا این روسهای نامحترم جهت آن موشک را به سمت جنوب نشانه رفته بودند تا ان موشک به قول خودشان قاره پیما سر از کشورهای آذربایجان و ایران و افغانستان و لبنان و ... در بیاورد ؟ خب میتوانست جهت آن موشک را به سمت مشرق ویا بهتر از آن به سمت مغرب بگرداند از اروپا برود و برود و برود تا به آمریکا هم اگر دلش خواست برسد و از آزمایش هم سر بلند در بیاید!و احیانا اگر آزمایش ها هم با شکست مواجه میشد خسارتش را اروپا و آمریکا به جان بپذیرد نه کشورهای اسیایی و ایران و استان آذربایجان شرقی و مخصوصا میانه! چه تضمینی بود که موشک درست کار کند یا نه. بله میدانیم آن موشک ازمایشی بوده و بدون کلاهک و بمب بوده اما همین پوکه چند کیلویی یا نمیدانم چند تنی هم کافی است که چند خانه را خراب کند؟ گناه من چیست که آن موشک از فرق سر من عبور میکرد؟
(این رو به این خاطر گفتم که بنده به شخصه در این مواقع خیلی خوش شانس تشریف دارم)
به هر حال من به شخصه به روسیه ی نا محترم و خیلی از کشورهای نا محترم عرض میکنم که ازمایش هم دارید بروید با اسمان اروپا و امریکا بازی کنید اسمان ما آزمایشگاه شما نیست.

دسته بندی: شهرستان میانه ، سیاسی
مطالب مرتبط: جنگ با اسباب بازی! ، پروتوکل سهیونیسم، زلزله در میانه ، سونامی 2004وناگفته ها ، بشقاب ماهواره



نظرات دیگران: نظر محمود عراقی ::: شنبه 91/3/20::: ساعت 12:51 صبح

پرسش و پاسخ

دومین جشنواره جوان و رادیو (جوانه) شبکه رادیویی جوان از 7 خرداد 91 شروع شده و در 20شهریور 91 به پایان میرسد

اگر در رابطه با این جشنواره سوالی دارید و یا نیازمند راهنمایی و اطلاعات بیشتر هستید به نشانی سایت این جشنواره

 ( http://www.javanefestival.ir/ ) مراجعه کنید

و یا از طریق بخش نظرات این وبلاگ سوال خود را مطرح کنید.

یادآور میشوم نویسنده این وبلاگ هم یکی از شرکت کنندگان در این جشنواره بزرگ رادیویی است.

مطالب مرتبط: نظر سنجی ، www.javanefestival.ir ، دومین جشنواره جوان و رادیو (جوانه) ،



نظرات دیگران: نظر محمود عراقی ::: پنج شنبه 91/3/18::: ساعت 2:45 صبح

طرح قرآن کتاب زندگی

طرح "قرآن، کتاب زندگی" کاری از شبکه رادیویی قرآن با محوریت سوره انسان است که از تاریخ 16 مرداد روزانه به مدت 4 ساعت روی موج شبکه رادیویی قرآن قرار می گیرد.

محمدحسین محمدزاده مدیر رادیو قرآن با حضور در برنامه زنده "قرآن، کتاب زندگی" با استعانت از خدای متعال و تمسک به قرآن و اهل بیت (علیهم السلام) این طرح را افتتاح کرد.
در این برنامه استاد احمدابوالقاسمی آیاتی چند از سوره انسان را تلاوت کرد و با اعلام ساعت10:30صبح بخش اول طرح فراگیر "قرآن، کتاب زندگی" آغاز شد.
محمدزاده در خصوص طرح فراگیر "قرآن، کتاب زندگی" با محوریت سوره انسان گقت: در این طرح سعی شده است تا با مراجعه به مفاهیم غنی و ارزشمند این سوره مبارکه سبک زندگی قرآنی و آموزه های دینی را وارد جامعه و خانواده ها کنیم.
وی ادامه داد: برای بخش حفظ هم رادیو قرآن طرح ملی حفظ قرآن کریم را همزمان با میلاد ثامن‌الائمه امام رضا (ع) آغاز کرد که تا15خرداد با حفظ جزء 30به پایان رسید . و از16خرداد طرح تابستانه امسال در برنامه‌های رادیو قرآن و دیگر شبکه‌های قرآنی آغاز شد و به سبب این تقارن در ادامه طرح حفظ که جزء 29 مورد نظر قرار گرفته بود حفظ بقیه جزء29قرآن سوره دهر انتخاب شد تا با طرح تابستانی هماهنگی داشته باشد.
وی در تشریح این طرح اضافه کرد: پرسش های مربوط به مفاهیم، روخوانی و تفسیر آیات سوره انسان از طریق برنامه ای ویژه در دو بخش صبح و عصر، برای مخاطبان بیان می‌شود و علاقه مندان از طریق پیامک30000114 می‌توانند پاسخ‌های خود را ارسال کنند.
محمدزاده درباره برنامه های حفظ رادیو قرآن نیز گفت: این شبکه باهمکاری نهادهای قرآنی و آموزشی 5عنوان برنامه برای حفظ قرآن کریم تولید کرده که تاکنون از این طریق تعداد بسیاری از فرهنگیان اعم از دانش آموزان و معلمین به حفظ قرآن مبادرت ورزیدند.
حجت الاسلام محمد شیخ الاسلامی دبیر طرح تابستانی "قرآن، کتاب زندگی" گفت: این طرح در مساجد سراسر کشور پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء اجرا می‌شود و هرشب در یکی از مساجد، نکات اخلاقی و مفاهیم و آموزه های سوره انسان بیان خواهد شد.
وی افزود: طرح "قرآن، کتاب زندگی" کاری از شبکه رادیویی قرآن است که از تاریخ 16 مرداد روزانه به مدت 4 ساعت روی موج شبکه رادیویی قرآن قرار می گیرد.
حجت الاسلام و المسلمین محمد شیخ الاسلامی بیان داشت: رویکرد جدید رادیو قرآن به سمت ارائه سبک زندگی قرآنی است که با محوریت قرار دادن سوره انسان مضامین مختلفی را درخصوص زندگی را استخراج کرده و امید است در طی45 روز که این طرح برگزار می شود بتوانیم بازخورد آن را درتغییراتی که در نوع زندگی مردم رخ خواهد داد شاهد باشیم.
وی افزود:آموزش روخوانی، حفظ، قرائت ترتیل،تجوید، تدبر و مباحث تفسیر با محوریت سوره انسان از بخش های مختلف این طرح است.
حجت الاسلام شیخ الاسلامی با اشاره به مفاهیم سوره انسان گفت: هرکدام از آیات بیان شده در این سوره یکی از شاخصه های مطلوب زندگی قرآنی است که با کمک از این آیات می توان زندگی به سبک قرآنی را تجربه کرد.
محمدعینی زاده موحد مدیر گروه قرآن و تفسیر نیز درباره ی این طرح گفت: سوره انسان؛ سوره ای سراسر معرفت و درس است و هرچند درنگاه اول موضوعات بیان شده در آن پراکنده به نظر می رسد اما خط سیر واحد، پژوهشگر و تامل کننده در مضامین سوره را به یک هدف معین و سرمنزل مقصود می رساند.
وی ادامه داد: انسان شناسی، حقیقت آدمی و آفرینش، آغاز و انجام و آنچه انسان برای زندگی مطلوب نیازمند است دراین سوره آمده است.
موحد اظهار امیدواری کرد تا پیش از پایان طرح، کتاب "قرآن،کتاب زندگی" در بخش های مختلف دراختیارعلاقمندان قرار گیرد.
در این برنامه ها علاوه بر آموزش، ارتباط تلفنی با مرکز استان ها برقرار خواهد شد و مسابقات پیامکی نیز برای مشارکت مردمی در این طرح گنجانده شده است.
گفتنی است؛ بخش دوم افتتاح طرح «قرآن؛ کتاب زندگی» با حضور معاون صدا و جمعی از مدیران شبکه رادیویی قرآن، سه شنبه 16 خردادماه، ساعت 17 برگزار می شود.

منبع: رادیو قرآن

مطالب مرتبط: طرح قرآن کتاب زندگی ، طرح قرآن کتاب بیداری ،قرآن کتاب زندگی، ، روزشمار رادیویی ، مصاحبه با شنوندگان رادیو قرآن ، برنامه برج مراقبت



نظرات دیگران: نظر محمود عراقی ::: چهارشنبه 91/3/17::: ساعت 11:1 صبح

طرح قرآن کتاب زندگی

طرح «قرآن؛ کتاب زندگی» با محوریت سوره انسان طی مراسمی از سه شنبه، 16 خردادماه با شروع برنامه‌های ویژه این طرح در رادیو قرآن افتتاح شد.
طرح تابستانی "قرآن کتاب زندگی" با حضور محمدحسین محمدزاده، مدیر رادیو قرآن، حجت الاسلام محمد شیخ‌الاسلامی، دبیر این طرح و جمعی از مدیران و عوامل برنامه‌ساز در استودیوی پخش رادیو قرآن همزمان با آغاز اولین برنامه زنده این طرح افتتاح شد.
طرح های فراگیر رادیو قرآن برای نخستین‌ بار در سال 89 به جهت تناسب با موضوعات مبتلابه جامعه با عنوان «قرآن؛ نبض زندگی» و سال گذشته به خاطر موج بیداری اسلامی در منطقه با عنوان «قرآن؛ کتاب بیداری» به اجرا گذاشته شد. امسال نیز این طرح با عنوان «قرآن؛ کتاب زندگی» با رویکرد غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و افزایش دانش مخاطبان در حوزه قرآن طراحی شده است.
گفتنی است ویژه برنامه ی طرح فراگیر "قرآن، کتاب زندگی" با محوریت سوره انسان و هدف ورود آموزه های قرآنی به خانواده ها و سبک زندگی قرآنی با بخش های مختلفی چون مسابقه، بحث کارشناسی، آموزش حفظ و روانخوانی سوره انسان، حضور در مساجد و... از 16 خردادماه آغاز و تا 30 تیر ماه ادامه خواهد داشت

منبع: سایت رادیو

مطالب مرتبط: طرح قرآن کتاب زندگی ، طرح قرآن کتاب بیداری ،قرآن کتاب زندگی، ، روزشمار رادیویی ، مصاحبه با شنوندگان رادیو قرآن ، برنامه برج مراقبت



نظرات دیگران: نظر محمود عراقی ::: چهارشنبه 91/3/17::: ساعت 10:55 صبح

   1   2   3      >
لیست کل یادداشت های این وبلاگ

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 2
بازدید دیروز: 68
کل بازدید :1268222

>>امکانات این وبلاگ<<

وب خوان این وبلاگ

پروفایل این وبلاگ

عناوین مطالب بایگانی نشده

لینکستان این وبلاگ

خانه

راهنمای استفاده از این وبلاگ

دانلود برنامه های رادیو جوان

عناوین مطالب بایگانی شده

قوانین این وبلاگ

بخش متخلفین


>>نظر سنجی<<

پخش اینترنتی  زنده رادیو

پخش زنده ی رادیو جوان ورود به سایت رادیو جوان

پخش زنده ی رادیو قرآن ورود به سایت رادیو قرآن

پخش زنده ی رادیو معارف ورود به سایت رادیو معارف

پخش زنده ی رادیو ایران ورود به سایت رادیو ایران

پخش زنده ی رادیو صدای آشنا کانال اروپا ورود به سایت رادیو صدای آشنا

پخش زنده ی رادیو صدای آشنا کانال آمریکا ورود به سایت رادیو صدای آشنا

پخش زنده ی رادیو صدای آشنا کانال آسیا ورود به سایت رادیو صدای آشنا

پخش زنده ی رادیو پیام ورود به سایت رادیو پیام

پخش زنده ی رادیو گفتگو ورود به سایت رادیو گفتگو

پخش زنده ی رادیو فرهنگ ورود به سایت رادیو فرهنگ

پخش زنده ی رادیو تجارت ورود به سایت رادیو تجارت

پخش زنده ی رادیو ندای اسلام ورود به سایت رادیو ندای اسلام

پخش زنده ی رادیو ورزش ورود به سایت رادیو ورزش

پخش زنده ی رادیو سلامت ورود به سایت رادیو سلامت


>پخش زنده رادیو استانی<

پخش زنده ی رادیو اصفهانپخش زنده ی رادیو اردبیلپخش زنده ی رادیو اراکپخش زنده ی رادیو ارومیهپخش زنده ی رادیو ایلامپخش زنده ی رادیو اهوازپخش زنده ی رادیو تهرانپخش زنده ی رادیو بوشهرپخش زنده ی رادیو بجنوردپخش زنده ی رادیو زاهدانپخش زنده ی رادیو رشتپخش زنده ی رادیو خرم ابادپخش زنده ی رادیو سنندجپخش زنده ی رادیو ساریپخش زنده ی رادیو زنجانپخش زنده ی رادیو قزوینپخش زنده ی رادیو شیرازپخش زنده ی رادیو شهرکردپخش زنده ی رادیو مشهدپخش زنده ی رادیو کرمانشاهپخش زنده ی رادیو قمپخش زنده ی رادیو یاسوجپخش زنده ی رادیو همدانپخش زنده ی رادیو مهابادپخش زنده ی رادیو یزدپخش زنده ی رادیو سمنانپخش زنده ی رادیو خراسان جنوبیپخش زنده ی رادیو کرمانپخش زنده ی رادیو گلستانپخش زنده ی رادیو بوشهرپخش زنده ی رادیو البرز


>> درباره خودم <<
محمود عراقی
اینجا محمودعراقی مینویسد و نقد میکند وگاهی نقل میکند وبه قول یک گوینده خوب گاهی غر هم میزند،میگویداگر این فعالیت در راستای ترویج فرهنگ عاشورا و انتظارفرج و مقابله با جنگ نرم دشمنان اسلام و نظام و به عنوان سرباز سایبری آقا باشد همه اش عبادت است ،عاشق رادیو است،میگوید از دوران کودکی رادیو گوش میداد و کودکی اش روی موج AM گذشت و نمیدانست موج FM هم وجود دارد چون رادیو جیبی اش فقط موج AM را داشت. از سال 84 به صورت اتفاقی موج FM را پیدا کرد و بر اساس کیفیت خوب صدا و کیفیت خوب برنامه ها کلی شگفت زده شد و رادیو جوان را پیدا کرد.از آن زمان به بعد تمام وقت شنونده شبکه رادیویی جوان شد و در یکم اسفندماه سال 1390 به عنوان شنونده منتخب رادیو جوان معرفی شد و در 28 خردادسال 1391 افتخار داشت سایت رادیو جوان را افتتاح کند، میگوید رادیو تنها رسانه ای است که به مخاطب احترام میگذارد ،گاهی وقت ها به آینده ی رادیو خوش بین نمی شود و میگوید ممکن است رادیو در دنیای دیجیتال آینده گم شود، علیرغم تصور خیلی ها اصلا علاقه ای به کار در رادیو ندارد چون معتقد است شنونده حرفه ای رادیو بودن و کارمندرادیو جدا از یکدیگر هستند،اما اگر روزی چرخه روزگار چرخید و افتاد وسط رادیو دوست دارد سردبیر باشدمیگوید هدف(به کسر ف) رادیو قرآن و معارف است ، معتقد است رادیو جوان هر روز در حال شکوفایی و پیشرفت است، از رادیو جوان فعلا برنامه های چهل تیکه/با من حرف بزن/دوشنبه ها با شما/فکری از جنس بلور/ پلاسما / کافه رادیو/ واژه ها / آهای دلای با وضو/ بعضی از اینجا شب نیست ها / صدای شکفتن / صبح دانش / کسی صدام میزنه / معمولی نیست / من و جوان / یک سبد ترانه / سبقت آزاد / شنیده میشوید / پاتوق شبانه / بند کفشتو محکم کن/ الفبای جوانی/ آتش پنهان / در کوچه آفتاب / آبی تر ازسپید را دوست دارد و از میان گویندگان آقا، طوفان مهردادیان و از خانمها مریم واعظ پور/ مهرگان سوادکوهی / زهره هاشمی / لاله اکبری / خانم جعفرپور و خانم توکل را اختصاصا دوست دارد و از سردبیرها حامد مرادیان و شهاب نادری و مجتبی امیری و نرگس فتحی و وحید یامین پور را دوست دارد

>> پیوندهای روزانه <<

>>لوگوی وبلاگ من<<
به نام خدا

>>لینک دوستان<<

>>لوگوی دوستان<<

>>هدیه وبلاگ<<

>>آرشیو شده ها<<

>>اشتراک در خبرنامه<<
 

>>آمار وبلاگ<<

>>رتبه ی وبلاگ<<

>>طراح قالب<<
تحلیل آمار سایت و وبلاگ