سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش بیش از آن است که به شمار در آید، پس از هر چیز نیکوترینش را برگیر . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
به نام خدا

 

یک شنبه بود فکر کنم 88.06.14 

در برنامه ی نشانی  اقای دوستی با یک خانم دانشجوی نابینا صحبت میکرد

اقای دوستی

 پرسید از خانم:

رنگ دریا چه رنگی هست؟

گفت: میگویند آبی!

پرسید رنگ موج چه رنگی است؟

گفت مثل دریا ...میگویند آبی!

پرسید: رنگ باران چه رنگی است؟

گفت : رنگ باران خاکستری است؟

نظر شما چیست؟

باران شما چه رنگیست؟

مطالب مرتبط: دانلود برنامه های رادیو جوان ، تاریخچه رادیو در ایران ،برنامه سازی سنتی یا مدرنیسم ، کنداکتور برنامه های رادیو جوان89 ، جدول پخش برنامه های رادیو جوان 90 ، بوی باران ، اخبار رادیو جوان ، اخبار رادیو جوان2 ، به مناسبت 70 سالگی رادیو جوان مینویسم ، من دیگر هیچ وقت رادیو گوش نمیدهم ، در رادیو جوان چه خبر است ، کنداکتور شبکه رادیویی جوان ، نقد برنامه های شبکه رادویی جوان ، دانلود برنامه برج مراقبت رادیو جوان ، سایت رادیو جوان ، سالگرد تولد رادیو در ایران ، راهنمای دانلود برنامه از ایران صدا ، کنداکتور شبکه رادیویی جوان تغییر میکند ، جو گیری ، راهنمای دانلود برنامه از ایران صدا ، آرشیو دیجیتال رادیو 



نظرات دیگران: نظر محمود عراقی ::: سه شنبه 88/6/17::: ساعت 2:44 صبح

        تاریخ برای ما از تجاوز های قومهای مختلف به کشور ما و سرزمین ما گفته است از هجوم مفولهای چشم بادامی  تا از کشور پرتقال اولین استعمارگر خارجی که پا به خاک مقدس سرزمین ما گذاشتند تا به این زمان که همه جنگهایی را بر ما تحمیل کرده اند که باز اثار آن ما را همچنان آزار میدهد.

حالا هم این چشم بادامی های چینی با ما چه میکنند درست آن طرف ترمردمانی هم زندگی میکنند که امروزه دست همه ی  تولید کنندگان کشور ما و دنیا را با جنسهای خوب یا بدشان از پشت بسته اند که کلا  99 درصد فعالیت آنها جز دزدی و غارت فرهنگ ایرانی اسلامی و بسته نگه داشتن کارگاههای تولیدی داخل و بیکاری جوانان چیز دیگری نبوده است، یک دوره پرچم ایران را تولید کردند یک دوره شال عربی عربها و شنیدیم که یک زمان از شهرهای ما (شهر کاشان) رو کلا کپی کردند و از طرفی انقدر روی اونها بازتر شد که کپی فرهنگی را رد شده به تهاجم فرهنگی روی اوردند حال من خودم تکیه کلامی هم دارم که که به دوستان میگویم :امروزه همه ی وسایل ما یا از نفت تولید میشه یا از چین وارد میشه که واقعا اگر به اطراف خودمان نگاه کنیم همینی هست که میبینیم یک دوره مسلامانان رو آنجا به کشتار داند و چند روزی هم هست که شلوارهای زنانه ای را وارد کردند که پشتش نام خدا نوشته شده بود  و امروز شاهد آن هستیم که دولتمردان این سرزمین اقدامی تازه رو علیه مسلمانان روزه دار مبنی بر این که مسلمانان رو وادار میکنند تا روزه هایشان را بخورند وبرای این که بدانند اونها روزه میگیرند یا نه اونها را آزمایش میکنند تا اگر روزه گرفته اند آنها را وادار به غذا خوردن میکنند!

نتیجه این که چه کسی میکوید برقراری رابطه با این مردمان به نفع ما بوده است حتی اگر کلا رابطه ی ما با انها قطع شود بزرگترین سودی که ما خواهیم داشت تولید داخلی چند صد برابر خواهد شد که کلا این اقدام خوبی خواهد بود کارگاهها فعالتر خواهند شد و بنا به نیاز کارخانه ها و کارگاههای تولیدی بیشتر افتتاح خواهد شد که همه باعث میشوند نیروهای بیکار ما ،جوانان جویای کار خیلی راحت به کار مشغول شوند.

 ما با سیاست آن کاری نداریم مسعله ای که هدف ما هست بعد اندیشه ای آن هست که ما باید بر خود بیاییم و ببینیم که چرا انها با ما این کارها را میکنند و در آینده چه کارهایی هم خواهند کرد؟ و آیا ما هم توانستیم فرهنگ خودمان را به دنیا صادر کنیم؟ ایرانمان را به اونها معرفی کنیم محصولاتمان را به اونها معرفی کنیم؟ ادبیاتمان را به انها معرفی کنیم یا این که کلا مصرف کننده بوده ایم؟ مصرف کننده ی فرهنگ اونها از انواع فیلمها ی رزمی و جنگی و تاریخی مثل سریال جومونگ چشم بادامی های کره ای که بنا به گفته ی بازیگر نقش اول اون ایران را نمیشناسد ولی ما خود اون رو میشناسیم!چند تا از فیلمها و سریالهای ما در پخش سراسری این کشورها پخش شده ؟ کمی مانده تا فرهنگ ما از اونها تاثیر پذیر شود و کمی مانده تا فرهنگ خودمان را از یاد ببریم چرا سریال ایرانی نتوانسته مثل این سریالها برای خود مخاطب چذب کند و و در اخر این که ما باید در پی یافتن ریشه ی  تحقیر هایی باشیم که چینی ها بر مسلمانان وارد میکنند باید بدانیم که چرا اونها به مخالفت با مسلمانان برخاسته اند و ایا وجود مسلمانان چرا منافع اونها را به خطر انداخته است.بیاییم و کمی اندیشه کنیم؟سرزمین ما ایران اسلامی شهیدان کمی در راه استقلال و آزادی آن نداده است هشت سال با سپر های تن در مقابل تجاوز گران ایستاده اند  ما نباید به سادگی ارمانهای شهیدان را از یاد ببریم ما ما برادران خواهران فرزندان همسایگان هموطنان همان شهیدان هستیم مواظب باشیم  انچه را که شهیدان میخواستند از یاد نبریم.

__________________________

شنیده میشویم رادیو جوان پخش زنده



نظرات دیگران: نظر محمود عراقی ::: شنبه 88/6/7::: ساعت 6:17 صبح

 

سلام به همه

امروز روز تولدمان هست

روزی که در تاریخ هیچ اتفاق خاصی روی نداده جز تولد خودمان

تولدمان مبارک

 

محمود عراقی

----------------------------------------------------

شنیده میشوید رادیو جوان:پخش زنده



نظرات دیگران: نظر محمود عراقی ::: پنج شنبه 88/5/29::: ساعت 11:25 صبح

ماده مخدر جیب و تینا

تغییر نام برای جذب مشتری
مخدرهای جدید جیب و تینا هم رسید.
جام جم آنلاین: اخیرا مواردی از شیوع مصرف مواد محرکی با نام‌های جدید «جیب» و «تینا» در برخی محافل شبانه به گوش می‌رسد که به گفته معاون آموزشی مرکز ملی مطالعات اعتیاد همه این موادی که هر از گاهی با نام جدید در بازار شایع می‌شود، از نوع مواد محرک با عوارض مشابه است.
به گزارش ایسنا ، اخیرا شنیده شده که در برخی محافل دوستانه و شبانه، محرک‌هایی با نام «جیب» و «تینا» با هدف بیدار ماندن برای ساعات طولانی و تخلیه انرژی بدون وقفه با انجام حرکات موزون مورد توجه قرار می‌گیرد.این مواد که صورت تدخینی و با دود کردن استعمال می‌شود، شکلی از مت‌آمفتامین متبلور است که بدون بو و رنگ و مثل یک تکه یخ، سنگ نمک یا سنگ کوارتز است.
دکتر آذرخش مکری ـ معاون آموزشی مرکز ملی مطالعات اعتیاد ـ‌ که این مواد محرک با نام جدید را در طبقه‌بندی مواد شیمیایی غیرمجاز و محرک سیستم عصبی مرکزی قرار می‌دهد، مدت اثر آن‌ها را بسیار کم و نهایتا هشت تا 24 ساعت اعلام می‌کند.
وی عوارض مصرف آن‌ها را مشابه آمفتامین‌ها ذکر می‌کند و می‌گوید: متاسفانه عمده مصرف‌کنندگان اعتیادآورهای جدید در سنین پایین هستند و اکثرا اولین تجربه خود را می‌گذرانند، لذا مصرف‌کنندگان اعتیادآورهای جدید عمدتا کهنه‌کار و باسابقه نیستند.
او بر نبود آشنایی کافی جامعه نسبت به اعتیادآورهای جدید که با ترکیب یکسان اما نام‌های متنوع در بازار توزیع می‌شود، تاکید و بیان می‌کند: اصولا تعداد طبقه‌های مواد مخدر چندان زیاد نیست و تنها نام و ظاهر این مواد متنوع و متفاوت می‌شود تا هم مشتری لازم برای آن‌ها پیدا شود و هم آن‌هایی که سابقا از مواد آشنا و قدیمی سرخورده شده‌اند، به امید پیدا کردن مواد جایگزین، به اعتیادآورهای جدید روی ‌آورند.
این کارشناس با بیان این که اعتیادآورهایی که به نام جدید در بین جوانان توزیع می‌شود، عمدتا ترکیبی از مرفین، آمفتامین یا کوکائین هستند، تاکید می‌کند که جوانان نباید فریب نام اعتیادآورهای جدید را بخورند، زیرا تنها نام این مواد تغییر کرده و ترکیب آن‌ها متشکل از همان اعتیادآورهای آشناست.
معاون آموزشی مرکز ملی مطالعات اعتیاد، ترکیب عمده اعتیادآورهای جدید را مت‌آمفتامین و از نوع مواد محرک خواند و هشدار می‌دهد: هر ماده‌ای که با مصرف شدن، مصرف‌کننده به اصطلاح عوام، «بی‌خودی» شاد و شنگول می‌شود و حس می‌کند که به طور ناگهانی، روحیه‌اش از این رو به آن رو شده، توانش یک دفعه‌ افزایش می‌یابد و غم و غصه‌هایش به طور لحظه‌ای فراموش می‌شود، یک ماده اعتیادآور است.

مطالب مرتبط: ماده مخدر به شکل دستمال کاغذی ، ماده مخدر ال اس دی (LSD) ، ماده مخدر برنز و نخ  ، ماده مخدر پانکراک ، ماده مخدر تسبیح ، ماده مخدر جیب و تینا ، ماده مخدر جیزک



نظرات دیگران: نظر محمود عراقی ::: دوشنبه 88/5/26::: ساعت 4:26 صبح

ماده مخدر تسبیح

با تغییر شکل شیشه
تسبیح مخدر هم به بازار آمد.
جام جم آنلاین: تولیدکنندگان و قاچاقچیان مواد مخدر که در پی راههای جدید برای وارد کردن محصولات خود به بازار مصرف و کسب سود هستند ماده مخدر جدیدی با عنوان «تسبیح» تولید و عرضه کرده اند.
دکتر مجید ابهری در گفتگو با مهر با اعلام این مطلب افزود: این ماده مخدر جدید همان آمفتامین است که پایه اولیه برای ساخت شیشه است و در فرایند جدید فقط شکل و نام آن عوض شده است.
این آسیب شناس با اشاره به اثرات مخرب و مرگبار این ماده مخدر بر جسم فرد مصرف کننده گفت: این ماده از دانه های گرد که به وسیله رشته هایی از جنس خود به هم پیوسته درست شده مخلوطی از آمفتامین و شیشه است که با 2 یا 3 اسید بسیار خطرناک ترکیب شده و به این شکل تسبیح مانند درآمده است.
استاد دانشگاه شهید بهشتی تهران یادآور شد: فرآیند ورود این ماده مخدر با نام و شکل جدید دقیقاً در ادامه همان تغییر نام شیشه به «تینا» و «مت» است که یکی از راهکارهای به کار گرفته شده از سوی قاچاقچیان برای فروش بیشتر محصولات خود است.
«شیشه» که بعد از ورود به بازار تحت عناوین اعتیادآور نبودن، ضرر نداشتن برای سلامتی و شادی آوری، مفید بودن برای تمرکز و فعالیتهای فکری مشتریان زیادی از میان مصرف کنندگان مواد مخدر برای خود دست و پا کرده بود بعد از آگاهی رسانی رسانه ها در رابطه با مضرات آن و اقدامات پیشگیرانه ستاد مبارزه با مواد مخدر بخشی از بازار مصرف خود را از دست داد.
به همین دلیل هم عرضه کنندگان و قاچاقچیان مواد مخدر تلاش کردند با تغییر شکل ، رنگ و نام آن بار دیگر این ماده مخدر خطرناک را با قالبی جدید به بازار مصرف وارد کنند.
دکتر ابهری تاکید کرد : ماده مخدر جدیدی که با نام «تسبیح» معروف شده است به شکل دهانی و کشیدنی مصرف می شود و استفاده دهانی آن موجب تاثیر فوری بر مغز خواهد شد که این شیوه مصرف عوارضی مانند سکته مغزی ، فراموشی ، کاهش شدید نور چشم و از بین رفتن حس چشایی را در پی خواهد داشت.
این آسیب شناس با اشاره به نقش مهم رسانه ها در رابطه با آگاهی بخشی در این باره گفت: باید با اطلاع رسانی سریع و آموزش گروههای پرخطر هر چه سریعتر آنها را نسبت به خطرات غیر قابل جبران این ماده مخدر و دیگر مواد مشابه آشنا کرد.

مطالب مرتبط: ماده مخدر به شکل دستمال کاغذی ، ماده مخدر ال اس دی (LSD) ، ماده مخدر برنز و نخ  ، ماده مخدر پانکراک ، ماده مخدر تسبیح ، ماده مخدر جیب و تینا ، ماده مخدر جیزک



نظرات دیگران: نظر محمود عراقی ::: دوشنبه 88/5/26::: ساعت 4:23 صبح

اخباری از افتتاحیه ی باشگاه جوان.

افتتاحیه باشگاه جوان به هفته بعد مؤکول شد...
انهایی که منتظر فردای بهتر بودند
هنوز منتظر بمانید که خبری نیست
 افتتاحیه باشگاه جوان به هفته بعد روز شنبه روز خبرنگار موکول شد...
یکی داشت آیتم میبست...
یکی داشت گزارش میگرفت...
یکی داشت گزارشها را ادیت میکرد...
یکی دنبال عکس ها بود...
یکی تکستها را جمع میکرد...
یکی مهمانها را هماهنگ میکرد...
همه در تلاش و تکاپو بودند،همه استرس داشتند،همه میدویدند تا کارهایشان را برسانند،همه عجله داشتیم،همه افتاده بودیم روی دور تند...
مدیر روابط عمومی باشگاه آمد و گفت عجله نکنید،افتتاحی? باشگاه را کنسل کردند...
حالا همه ما را با کارد قطعه قطعه هم کنند از عصبانیت خونمان در نمی آید...

خوانندگانی که برنامه ی افتتاح باشکاه جوان رادیو را همراهی میکنند چه کسانی هستند

بر اساس اطلاعات موثق بدست آمده اقایان بزرگوار محسن علیخانی، ایلیا منفرد، حمید رضا گلشن برنامه های افتتاحیه را همراهی میکنند و خلاصه این که میترکانند.

 

اخباری از برنامه های امروز روز جوان.

ساعتی برای تو  ( ویژه برنامه روز جوان گروه جوان و ورزش رادیو جوان )
ساعت 21  الی 30 :23 روز 2 شنبه مصادف با روز محترم جوان !

پلاسما - 13 مرداد
سرمایش
سرمایش  با تبرید جذبی جامد موضوع فرداست. وحید وکیل الرعایا کارشناس ارشد مکانیک مهمان این بخش هستن.
مهدی کاوندی، فوق لیسانس کشاورزی درباره طراحی و ساخت دستگاه تغذیه نیمه اتوماتیک استخرهای پرورش ماهی صحبت می کنن.
سیامک ولی زاده کارشناس خلاقیت هم حضور دارن.

اخباری از وبلاگ هک شده ی جوان ایرانی سلام
بر اساس اخبار نه چندان وثق و یا موثق شنیده ایم که بنا به مشکلات محرمانه قالب وبلاگ جوان ایانی سلام را عمدا بدین صورت در اورده اند واخبار رسیده حاکی از ان است که وبلاگ جوان ایرانی سلام در دسترس است و تغییرات کوچک و نا محسوس در اون صورت میگیرد بر این اساسو بنا به دیگر منابع موجود جوان ایرانی سلام هنوز هست فقط نفسی تازه میخواهد تا زنده شودولی همچنان خاموش خواهد ماند.این داستان ادامه دارد.

 اخباری از یک وبلاگ جدید از برنامه های رادیو
یک وبلاگ جدید برای رادیو یی ها.

این ادرس وبلاگ گروه نمایش رادیو هست
http://www.rdrama.blogfa.com/

اخباری از موضوعات برنامه های این هفته
کاوشگر 22
. ن: به‌این دلیل که روز دوشنبه (12 مرداد!) روز جوان است و روز شما و البته ما (!)، شبکه‌ی جوان از ویژه‌برنامه سرشار است و کاوش‌گر 22 این هفته روی آنتن نخواهد رفت. این موضوع می‌ماند برای دوشنبه‌ی هفته‌ی بعد!
اولین نیروگاه بیوگازسوز در ایران
اعتراف می‌کنیم که کلی با موضوع «اولین نیروگاه بیوگازسوز در ایران» کیف می‌کنیم و دوست داریم که شما هم با موضوع این هفته (دوشنبه، 12/مرداد/88) کلی کیف کنید! کیف‌کردن ما منوط به کیف‌کردن شماست و می‌دانیم که می‌دانید ما زمانی کیف می‌کنیم که تعداد کامنت (یا همانا نظر!) شما بالا برود؛ پس ما را از فیض کامنت‌های خود محروم نفرمایید، لطفا!‌ اجالتا کامنت بگذارید و بگویید: «فکر می‌کنید در آینده‌ی نزدیک از چه چیزهای دیگری بتوان انرژی برق تامین کرد؟!» هان؟! ... .روزتان، روزمان، روزشان مبارک!

حس پنجم
ساعتی برای تو  ( ویژه برنامه روز جوان گروه جوان و ورزش رادیو جوان )
ساعت21  الی 30 :23 روز 2 شنبه مصادف با روز محترم جوان !

حس بیستــــــــــــــــــــــــــــــم 
  حس روز جوان  ... یا ... ساعتی برای تو ... 
 حس پنجمیان جوان شبکه جوان- ساعتی برای تو -  را به تو اختصاص خواهند داد !
ساعتی برای تو   ویژه برنامه گروه جوان و ورزش رادیو جوان در روز محترم جوان با رویکردی  شدیدا ورزشی و نیمچه تفریحی (!)  با اجرای نسیم رفیعی ، اشکان صادقی  و  امیر زنده دلان  به سردبیری سردبیر حس پنجم (حامد/از نوع/ مرادیان ) و با همکاری هیئت ژوری حس پنجم و ... بر روی آنتن شبکه جوان خواهد رفت ...
از آنجایی که ورزش برای سلامتی جسمی و روحی و روانی بسیار مناسب است! ... گروه جوان و ورزش رادیو جوان اعلام کرد :   ورزش دوستان بشتابید که غفلت موجب پشیمانی است!!!!!....
چرا که ساعتی برای تو   با رویکردی شدیدا ورزشی از ?? ساعت  روز محترم جوان  ، ? الی ? ساعت را  فقط به شما ورزش دوستان عزیز اختصاص خواهد داد ...  باشد که ویژه برنامه فردا ( روز محترم جوان ) مورد تایید و قبول و تصویب شما همراهان همیشه در صحنه قرار بگیرد !
ما حس پنجمیان رادیو جوان هم صابونش را به دل مبارک زده ایم و هم پی اش را به تن مبارک مالیده ایم !!! ... اگر خوبی  بدی  از ما دیدی  ... تحمل کن اگه حتی تحمل کردنش سخته !!!!!!

 سه کنج
صفحه بیست و چهارم : دست !
موضوع این هفته برنامه سه کنج دست هست. تا نظر شما چی باشه؟
به دست¬هاتون نگاه کنید. چی به نظرتون میاد؟ جالب¬ترین چیزی که درباره ی دست می تونید بگید چیه؟ اصلا" چرا میگن دست بالای دست بسیار است؟ یا چرامیگن یه دست صدا نداره؟ خلاصه شمایید و کامنت هاتون و البته دست هایی که باید کلمه¬ رو تایپ کنند.
منتظر کامنت¬های شما هستیم...جای دوری نرید ..همین جا... آخر همین پست...

اخباری از دل نوشته های برخی برنامه ها
این هم از دل نوشته های اهالی کاوشگر 22
جوان که باشی، سر پر شور که داشته‌باشی، فرقی نمی‌کند کجا، فرق نمی‌کند چه رنگی، فرق نمی‌کند با چه لحن و لهجه‌ای، فقط جوان که باشی هیچ آرزویی دور از دست‌رس نیست؛‌ هیچ راهی دور نیست!جوان که باشی، دنیا پیش چشمان‌ات آن‌قدر کوچک و دست‌یافتنی می‌شود که با کم‌تر از چشم بر هم زدنی بارها تا ته دنیا می‌روی و برمی‌‌گردی!
جوان که باشی و در جست‌وجوی راه و هدف، خسته نمی‌شوی اگر دیر برسی... اگر حتی نرسی! مگر جز جوان است که از رفتن و پیدا کردن حقیقت خسته نمی‌شود!؟
جوان که باشی انتظاری جز جوانی کردن ازت نمی‌رود؛ انتظاری جز خامی ازت نمی‌رود... جوانی کرده‌ها می‌گذرند و می‌بخشند که روزی تو هم بگذری و ببخشی!... که تو هم تجربه کنی و پخته شوی!
دل جوان که داشته‌باشی، هر سن و سالی که داشته‌باشی پیر نخواهی شد!

جوان! این روزها که می‌گذرد و تو جوانی می‌کنی، خامی می‌کنی تا پخته شوی روزهای جوانی‌ات است که گاهی آسان به دست باد می سپاری تا به خاطره‌ها بپیوندند؛ روزهایی که به قیمت جان هم باز نمی‌گردند! این روزها می‌روند تا جایی که روزی بنشینی و دست روی زانو بکوبی و بگویی: «جوانی! کجایی که یادت بخیر»... . جوانی خواهی نخواهی دیر یا زود خواهد گذشت و بسیار نخواهد ماند؛ جوان‌مردی چه‌طور؟!

. ن: پیر شی جوووووووون!
یک خبر ویژه از یک مسابقه
گروه جوان و دانش یه مسابقه علمی ترتیب داده به یاد شهید مسعود جان نثاری.اگه مایلید که در مسابقه شرکت کنید گزارش های کوتاهتون البته از نوع رادیویی رو با فرمت mp3 تا آبان ماه برامون بفرستید ( نامه و میل و حتی حضوری با دست مبارکتون ....)
انتخاب موضوع آزاده فقط در حیطه علم باشه
جایزه هم که حتما داریم.

یک نکته ی اساسی: برخی از شنوندگان پیشنهاد کرده بودند که مطالب را کپی نگیریم

اولا در آینده ممکن است این مشکل را حل کنیم ثانیا ببخشد فعلا بیکار نیستیم همین هم ما با زحمت بروز میکنیم

در آخر تشکر از همه ی عزیزان شنونده

مطالب مرتبط: دانلود برنامه های رادیو جوان ، تاریخچه رادیو در ایران ،برنامه سازی سنتی یا مدرنیسم ، کنداکتور برنامه های رادیو جوان89 ، جدول پخش برنامه های رادیو جوان 90 ، بوی باران ، اخبار رادیو جوان ، اخبار رادیو جوان2 ، به مناسبت 70 سالگی رادیو جوان مینویسم ، من دیگر هیچ وقت رادیو گوش نمیدهم ، در رادیو جوان چه خبر است ، کنداکتور شبکه رادیویی جوان ، نقد برنامه های شبکه رادویی جوان ، دانلود برنامه برج مراقبت رادیو جوان ، سایت رادیو جوان ، سالگرد تولد رادیو در ایران ، راهنمای دانلود برنامه از ایران صدا ، کنداکتور شبکه رادیویی جوان تغییر میکند ، جو گیری ، راهنمای دانلود برنامه از ایران صدا ، آرشیو دیجیتال رادیو 



نظرات دیگران: نظر محمود عراقی ::: دوشنبه 88/5/12::: ساعت 2:44 صبح

یک برنامه ی جدید در رادیو جوان

یا به عبارتی در کنداکتور برنامه ها جایی دیگر باز کنید.........

سه ماه تابان از ?مرداد ماه به مدت سه شنبه از ساعت ?? تا ?? از رادیو جوان پخش خواهد شد.

روابط عمومی شبکه ی جوان به عنوان برترین روابط عمومی رادیویی برگزیده شد.

 وبلاگ جوان ایرانی سلام هک شد.

بنا با مشاهدات عینی درست راس ساعت یک نصف شب روز پنجم مردادماه سال 88 وبلاگ خوشگل جوان ایرانی سلام را دزدیدند

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منتظر جواب مسعولین این وبلاگ هستیم

 موضوع این هفته ی برنامه ی کاوشگر 22.

سفر به دنیای آبهای مجازی با حضور مهمان ویژه

 

انصافا با موضوع و تیتر این پست کیف میکنید، آدم وقتی چشمش به این تیترهای کاوشگر?? میافتد از تعجب هنگ میکند و فی الواقع" ری استارت لازم" میشود، چه برسد به اینکه به برنامه گوش کند

موضوع این هفته ی حس پنجم

همرنگ جماعت شو

آیا شما شنیده اید که از قدیم گفتند : خواهی نشوی رسوا همرنگ جماعت شو !!!؟

شما همرنگ جماعت میشوید یا جماعت باید همرنگ شما بشود ؟!

اصلا آدم اجتماعی هستید یا درون گرا یا برون گرا !؟( چه ربطی داشت! )

راستی به نظر شما جماعت چه رنگی است که باید همرنگش شد ؟!

تا به حال حس همرنگی با جماعت را تجربه کرده اید ؟؟؟؟؟!

راستی به کامنتهای شما عزیزان هم تو وبلاگ جواب داده شده

د ر روز جوان در رادیو چه خبر است.

در روز جوان هر یک از گروه های4گانه شبکه جوان هر 3ساعت برنامه زنده به روی آنتن میبرند و گروه جوان و جامعه قرار است پخش زنده افتتاحیه باشگاه جوان را داشته باشد! برای جوانان ایرانی برنامه‌ی ویژه‌ای داریم که توضیحات بیشترش بماند برای وقتی که شنیدید تا از هیجان و تازگی‌اش کم نشود!

برای روز جشن، به شعر و نوشته‌های طنز و غیر طنز شما به‌شدت نیازمندیم. ناسلامتی روز خوتان - خودمان! - است و قرار است حسابی شنیده شوید؛ به‌شرطی که خودتان بخواهید شنیده شوید! پس کمی شتاب کنید که غفلت همیشه موجب پشیمانی‌ست. منتظر نوشته‌هایتان هستیم.

کامنت‌های شما در روز 12ام به‌صورت کاملا زنده از تریبون رادیو جوان پخش خواهد

وبلاگی هم با عنوان روز جوان راه انداخته شده که آدرسش در پایین هست.

دو وبلاگ جدید برای حلقه وب ی های رادیو جوان

حالا در گوشی خبر می رسد که رادیو جوان،صدای جوانی، برای ما برنامه های زیادی دارد... یکی از همین برنامه ها افتتاح رسمی باشگاه رادیویی جوان است.کلا" رادیو جوان می خواهد بترکاند اساسی. د ر

http://rouzejavan.blogfa.com/

سلام به اندیشمندان حلقه وب!

سلام به سرنشینان اتوبوس جامع? حلقه وب!

سلام به ورزشکاران و ورزش دوستان حلقه وب!

سلام به هنر دوستان و با فرهنگهای حلقه وب!

سلام به دانشمندان و علمای حلقه وب!

سلام به حلق? وبلاگنویسان باشگاه رادیویی جوان!

این وبلاگ،وبلاگ گروه آزاد هستش،برای اونایی که دلشون نمیخواد عضو گروه خاصی بشن!.

http://gorooheazad.blogfa.com/

 

 تبریکات ما شنوندگان بخاطر برترین روابط عمومی بودن داشتن و بودن شبکه جوان

مطالب مرتبط: دانلود برنامه های رادیو جوان ، تاریخچه رادیو در ایران ،برنامه سازی سنتی یا مدرنیسم ، کنداکتور برنامه های رادیو جوان89 ، جدول پخش برنامه های رادیو جوان 90 ، بوی باران ، اخبار رادیو جوان ، اخبار رادیو جوان2 ، به مناسبت 70 سالگی رادیو جوان مینویسم ، من دیگر هیچ وقت رادیو گوش نمیدهم ، در رادیو جوان چه خبر است ، کنداکتور شبکه رادیویی جوان ، نقد برنامه های شبکه رادویی جوان ، دانلود برنامه برج مراقبت رادیو جوان ، سایت رادیو جوان ، سالگرد تولد رادیو در ایران ، راهنمای دانلود برنامه از ایران صدا ، کنداکتور شبکه رادیویی جوان تغییر میکند ، جو گیری ، راهنمای دانلود برنامه از ایران صدا ، آرشیو دیجیتال رادیو 



نظرات دیگران: نظر محمود عراقی ::: دوشنبه 88/5/5::: ساعت 3:10 صبح

            مدتها بود که غم شهیدان بر سینه ی مادران سکنی گزیده بود واز طرفی اندوه دیگری برآن غم  که گمنامی اونها بود خیلی زیاد ما را می آزرد که در این میان غم بزرگی تر بود که مرا به شخصه رنج میداد و......

 و آن هم بی توجهی مسعولان به آرامگاه شش شهیدی بود که مزار اونها نصف کاره سالها بود که نیمه کاره باقی مانده بود، ولی چند ماه پیش روزی برای زیارت به مزار این عزیزان رفته بودم که مشاهده کردیم کلا محل رو بازسازی کرده اند و در دلمان هرچند که ناراحت بودیم از عدم توجه مسعولان به اونها ولی باز خوشهال شدیم که بلاخره به اینجا توجه کردند، عکسی که مشاهده میکنید، مزار شش شهید گمنام دفاع مقدس هست در شهر ما میانه که تازه چند ماهی هست که ساخت ان تمام شده است بنده همینجا از کسانی که در ساخت این محل تلاش کردند تشکر میکنم.

مزار شهدای گمنام شهر میانه سال87

مزار شهدای گمنام شهر میانه سال87

مزار شهدای گمنام شهر میانه سال 88.

 

مزار شهدای گمنام شهر میانه سال 88

 

----------------------------------------------------


 

شنیده میشوید رادیو جوان:پخش زنده



نظرات دیگران: نظر محمود عراقی ::: سه شنبه 88/4/30::: ساعت 4:6 صبح

 

از دوستان بازدیدکننده خواهش داریم توجه داشته باشید..

این وبلاگ جوان ایرانی سلام نیست

برای رفتن به وبلاگ برنامه ی زیبای جوان ایرانی سلام

در پایین آدرسش گذاشته شده

.  سلام به همه ی جوانهای ایرانی

.و همه ی شنوندگان جان رادیو جوان

.برنامه ی صبح گاهی رادیو جوان کاری از گروه جوان و جامعه

. با نام زیبای.

از شنبه تا پنج شنبه 6.30 تا8.30 صبح

.جوان ایرانی سلام

.وبلاگی برای ارتباط 24 ساعته ی عزیزان شنونده به راه انداخته به این نشانی...

www.javooneirani.ir

شما نیز میتوانید با این گروه برنامه ساز خیلی صمیمی ارتباط داشته باشید

مطالب مرتبط: دانلود برنامه های رادیو جوان ، تاریخچه رادیو در ایران ،برنامه سازی سنتی یا مدرنیسم ، کنداکتور برنامه های رادیو جوان89 ، جدول پخش برنامه های رادیو جوان 90 ، بوی باران ، اخبار رادیو جوان ، اخبار رادیو جوان2 ، به مناسبت 70 سالگی رادیو جوان مینویسم ، من دیگر هیچ وقت رادیو گوش نمیدهم ، در رادیو جوان چه خبر است ، کنداکتور شبکه رادیویی جوان ، نقد برنامه های شبکه رادویی جوان ، دانلود برنامه برج مراقبت رادیو جوان ، سایت رادیو جوان ، سالگرد تولد رادیو در ایران ، راهنمای دانلود برنامه از ایران صدا ، کنداکتور شبکه رادیویی جوان تغییر میکند ، جو گیری ، راهنمای دانلود برنامه از ایران صدا ، آرشیو دیجیتال رادیو 



نظرات دیگران: نظر محمود عراقی ::: جمعه 88/4/26::: ساعت 12:28 صبح

سلام

از دوستان بازدیدکننده خواهش داریم توجه داشته باشید..

این وبلاگ جوان ایرانی سلام نیست

برای رفتن به وبلاگ برنامه ی زیبای جوان ایرانی سلام

در پایین آدرسش گذاشته شده

. به همه ی جوانهای ایرانی

.و همه ی شنوندگان جان رادیو جوان

.برنامه ی صبح گاهی رادیو جوان کاری از گروه جوان و جامعه

. با نام زیبای.

.جوان ایرانی سلام

.وبلاگی برای ارتباط 24 ساعته ی عزیزان شنونده به راه انداخته به این نشانی...

www.javooneirani.ir

شما نیز میتوانید با این گروه برنامه ساز خیلی صمیمی ارتباط داشته باشید

مطالب مرتبط: دانلود برنامه های رادیو جوان ، تاریخچه رادیو در ایران ،برنامه سازی سنتی یا مدرنیسم ، کنداکتور برنامه های رادیو جوان89 ، جدول پخش برنامه های رادیو جوان 90 ، بوی باران ، اخبار رادیو جوان ، اخبار رادیو جوان2 ، به مناسبت 70 سالگی رادیو جوان مینویسم ، من دیگر هیچ وقت رادیو گوش نمیدهم ، در رادیو جوان چه خبر است ، کنداکتور شبکه رادیویی جوان ، نقد برنامه های شبکه رادویی جوان ، دانلود برنامه برج مراقبت رادیو جوان ، سایت رادیو جوان ، سالگرد تولد رادیو در ایران ، راهنمای دانلود برنامه از ایران صدا ، کنداکتور شبکه رادیویی جوان تغییر میکند ، جو گیری ، راهنمای دانلود برنامه از ایران صدا ، آرشیو دیجیتال رادیو 



نظرات دیگران: نظر محمود عراقی ::: دوشنبه 88/4/22::: ساعت 2:52 صبح

   1   2      >
لیست کل یادداشت های این وبلاگ

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 11
بازدید دیروز: 23
کل بازدید :1268040

>>امکانات این وبلاگ<<

وب خوان این وبلاگ

پروفایل این وبلاگ

عناوین مطالب بایگانی نشده

لینکستان این وبلاگ

خانه

راهنمای استفاده از این وبلاگ

دانلود برنامه های رادیو جوان

عناوین مطالب بایگانی شده

قوانین این وبلاگ

بخش متخلفین


>>نظر سنجی<<

پخش اینترنتی  زنده رادیو

پخش زنده ی رادیو جوان ورود به سایت رادیو جوان

پخش زنده ی رادیو قرآن ورود به سایت رادیو قرآن

پخش زنده ی رادیو معارف ورود به سایت رادیو معارف

پخش زنده ی رادیو ایران ورود به سایت رادیو ایران

پخش زنده ی رادیو صدای آشنا کانال اروپا ورود به سایت رادیو صدای آشنا

پخش زنده ی رادیو صدای آشنا کانال آمریکا ورود به سایت رادیو صدای آشنا

پخش زنده ی رادیو صدای آشنا کانال آسیا ورود به سایت رادیو صدای آشنا

پخش زنده ی رادیو پیام ورود به سایت رادیو پیام

پخش زنده ی رادیو گفتگو ورود به سایت رادیو گفتگو

پخش زنده ی رادیو فرهنگ ورود به سایت رادیو فرهنگ

پخش زنده ی رادیو تجارت ورود به سایت رادیو تجارت

پخش زنده ی رادیو ندای اسلام ورود به سایت رادیو ندای اسلام

پخش زنده ی رادیو ورزش ورود به سایت رادیو ورزش

پخش زنده ی رادیو سلامت ورود به سایت رادیو سلامت


>پخش زنده رادیو استانی<

پخش زنده ی رادیو اصفهانپخش زنده ی رادیو اردبیلپخش زنده ی رادیو اراکپخش زنده ی رادیو ارومیهپخش زنده ی رادیو ایلامپخش زنده ی رادیو اهوازپخش زنده ی رادیو تهرانپخش زنده ی رادیو بوشهرپخش زنده ی رادیو بجنوردپخش زنده ی رادیو زاهدانپخش زنده ی رادیو رشتپخش زنده ی رادیو خرم ابادپخش زنده ی رادیو سنندجپخش زنده ی رادیو ساریپخش زنده ی رادیو زنجانپخش زنده ی رادیو قزوینپخش زنده ی رادیو شیرازپخش زنده ی رادیو شهرکردپخش زنده ی رادیو مشهدپخش زنده ی رادیو کرمانشاهپخش زنده ی رادیو قمپخش زنده ی رادیو یاسوجپخش زنده ی رادیو همدانپخش زنده ی رادیو مهابادپخش زنده ی رادیو یزدپخش زنده ی رادیو سمنانپخش زنده ی رادیو خراسان جنوبیپخش زنده ی رادیو کرمانپخش زنده ی رادیو گلستانپخش زنده ی رادیو بوشهرپخش زنده ی رادیو البرز


>> درباره خودم <<
محمود عراقی
اینجا محمودعراقی مینویسد و نقد میکند وگاهی نقل میکند وبه قول یک گوینده خوب گاهی غر هم میزند،میگویداگر این فعالیت در راستای ترویج فرهنگ عاشورا و انتظارفرج و مقابله با جنگ نرم دشمنان اسلام و نظام و به عنوان سرباز سایبری آقا باشد همه اش عبادت است ،عاشق رادیو است،میگوید از دوران کودکی رادیو گوش میداد و کودکی اش روی موج AM گذشت و نمیدانست موج FM هم وجود دارد چون رادیو جیبی اش فقط موج AM را داشت. از سال 84 به صورت اتفاقی موج FM را پیدا کرد و بر اساس کیفیت خوب صدا و کیفیت خوب برنامه ها کلی شگفت زده شد و رادیو جوان را پیدا کرد.از آن زمان به بعد تمام وقت شنونده شبکه رادیویی جوان شد و در یکم اسفندماه سال 1390 به عنوان شنونده منتخب رادیو جوان معرفی شد و در 28 خردادسال 1391 افتخار داشت سایت رادیو جوان را افتتاح کند، میگوید رادیو تنها رسانه ای است که به مخاطب احترام میگذارد ،گاهی وقت ها به آینده ی رادیو خوش بین نمی شود و میگوید ممکن است رادیو در دنیای دیجیتال آینده گم شود، علیرغم تصور خیلی ها اصلا علاقه ای به کار در رادیو ندارد چون معتقد است شنونده حرفه ای رادیو بودن و کارمندرادیو جدا از یکدیگر هستند،اما اگر روزی چرخه روزگار چرخید و افتاد وسط رادیو دوست دارد سردبیر باشدمیگوید هدف(به کسر ف) رادیو قرآن و معارف است ، معتقد است رادیو جوان هر روز در حال شکوفایی و پیشرفت است، از رادیو جوان فعلا برنامه های چهل تیکه/با من حرف بزن/دوشنبه ها با شما/فکری از جنس بلور/ پلاسما / کافه رادیو/ واژه ها / آهای دلای با وضو/ بعضی از اینجا شب نیست ها / صدای شکفتن / صبح دانش / کسی صدام میزنه / معمولی نیست / من و جوان / یک سبد ترانه / سبقت آزاد / شنیده میشوید / پاتوق شبانه / بند کفشتو محکم کن/ الفبای جوانی/ آتش پنهان / در کوچه آفتاب / آبی تر ازسپید را دوست دارد و از میان گویندگان آقا، طوفان مهردادیان و از خانمها مریم واعظ پور/ مهرگان سوادکوهی / زهره هاشمی / لاله اکبری / خانم جعفرپور و خانم توکل را اختصاصا دوست دارد و از سردبیرها حامد مرادیان و شهاب نادری و مجتبی امیری و نرگس فتحی و وحید یامین پور را دوست دارد

>> پیوندهای روزانه <<

>>لوگوی وبلاگ من<<
به نام خدا

>>لینک دوستان<<

>>لوگوی دوستان<<

>>هدیه وبلاگ<<

>>آرشیو شده ها<<

>>اشتراک در خبرنامه<<
 

>>آمار وبلاگ<<

>>رتبه ی وبلاگ<<

>>طراح قالب<<
تحلیل آمار سایت و وبلاگ